понедельник, 17 октября 2011 г.

გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილისთემა

მიხეილჯავახიშვილის
,,ეშმაკისქვა’’
სწავლებისსაფეხური
მე–8  კლასი
საგანი
ქართული  ენადალიტერატურა
პედაგოგი
ხათუნა  ლარცულიანი
მოსწავლეთარაოდენობა
მოსწავლე
...მისაღწევიშედეგი
მოსწავლეებიაანალიზებს  ტექსტშიასახულპრობლემას.საგაკვეთილოპროცესშიაქტიურადმოსწავლეთაჩართვა.თემების,იდეებისთუპრობლემატიკისმიზნით.მოსწავლეისმენსდაკრიტიკულადაფასებსსაჯაროგამოსვლას,მსჯელობსარგუმენტებისმოშველიებით,ლოგიკურად,თანმიმდევრულად,ლაკონურად.

წინარეცოდნა
.ჯავახიშვილისბიოგრაფია..ლეონიძის ,,მარიტა’’


გაკვეთლისმსვლელობა



























                            





















































შეფასებისსაგანი                           
A) ფაზ /გამოწვევა   
.მისალმება
.მოთელვა
ვსვამკითხვას.რაგანწყობითროგორიგრძნობითშემოხვედითგაკვეთილზე?
.შესწავლილინაწარმოებისგანწყობასროგორეთანხმებათქვენიგანწყობა?
.გახსენებითხომარდაგვეწყო?
ვახსენებთპერსონაჟებსადასიუჟეტურრკალს.

პერსონაჟები                                           სიუჟეტურირკალი
v  სოფიო;                                                 სოფიოსსახე;
v  დათა;                                                 სახადისოფელში;
v  სოლო;                                               დათა ,,მგლისლეკვი’’;
v  ქვრივი;                                         სოლოუნებისყოფო;
v  დედაბერი;                                   დამნაშავეთაგათავიუფლება;
v  ხალხი;                                              შურისძიება.
v  დაასდედა.

იხსენებენეტაპობრივადტექსტს.იწყებაშინაარსისრეალიზება.
კითხვა:რაარისნაწარმოებისმთავარიპრობლემა?
ხატავენსქემას.                 
 ფაქტი                მიზეზი
ქურდობა;                                               ყველამყველაფერიიცისმაგრამვერამბობს;
ქვრივისმკვლელობა;                           უსამართლობა;
სოფლის,,სამართალი’’;                         შურისძიება;
სოფიოსსიკვდილი‘;                                   დაისაჯაუფლისგან;
ხალხსშერცხვათავისისაქციელის.     მიხვდარომგონებაცხოველურმაინსტიქტმადაუბინდა
                               გამოსავალი
                  სამართლიანობისაღდგენა;
                                          ზნეობრივიაღზრდა;
                                          ხალხმაგონებისკარნახითუნდაიმოქმედესდაარა
                                                           ინსტიქტით;
                                           საჭიროანებისყოფა,რათაარგაითქვიფო;
                                           კანონიუნდაკანონობდეს;
არშეგვეშინდესბოროტებისწინააღმდეგბრძოლის.
B ფაზა
კონსტრუირება
პარალელისგავლებისმიზნითპროექტორითვრთავსლაიდშოუსსფილმიდან,,ნატვრისხე’ კერძოდ,მარიტასდასჯისეპიზოდი.
ბავშვებსსთხოვსმასწავლებელიწყვილებშიიმსჯელონ
რასაერთოდაგანსხვავებააქვთმარიტასდადათას.
               მუშაობენვენისდიაგრამაზე
მარიტა                                 დათა
                                                                      
                                                             ეეე          
        სი
      სი  
                    იკეთი


ვინარისისერთადერთიადამიანი,ვინცგაავებულბრბოშივერ
ითქვიფებადაიმადრჩება ,,ვინცარის“,ვისთვისაცდათა ,,მგლისლეკვი“ კიარაარამედ.....
v  რაგრძნობაამოძრავებდაბრბოს?
შურისძიებაროგორიაიგი?
რაიწვევსმას?
თქვენროგორმოიქცევით,ესგრძნობა
თუდაგეუფლათ?
ადგენენასოციაციურრუკასშურისძიება

                                           ბოროტება
                                                                                                                    ცუდი
                                                                                                                                           გრძნობა
                                                                                                                               
                      უსამართლობა


 



                                                                                                                                 სამაგიეროსგადახდის
                                                                                                                                               სურვილი
                                                                 ეშმაკისეული

ფაზა
რეფლექსია
   მასწავლებელი  კიდევ    ეთხელ  სთხოვსთვალი გადაავლონმათმიერშესრულებულსამუშაოს.
მასწავლებელიკლასსყოფსჯგუფებად .დაურიგდებათმის
მიერმომზადებულიბარათები.
          1–    ლი    ჯგუფი –    უნდაჩაექოლათთუ  არა  დათა?
ატომ?
მე–2  ჯგუფი––რომელიდანაშაულიუფროსაშინელიადათას
მიერ ,თუხალხისმიერ  ჩადენილი?  რატომ?
მე–3  ჯგუფირაპრინციპებითუნდაიცხოვროსსაზოგადოებამ,რომბრბოსსამართალიარამოქმედდეს?
     პრეზენტაციებს  აკეთებსლიდერიჯგუფიდან.
საშინაოდაველება: სამართალითუდანაშაული.ჯავახიშვილის ,,ეშმაკისქვა“–ში
მასწავლებელიაფასებსმოსწავლეებსწინასწარგაცნობილიშეფასებისრუბრიკისმიხედვით.
გამოყენებულიიქნამუშაობისფორმები:ინდივიდუალური,
ჯგუფური,კლასთანმუშაობა.




Комментариев нет:

Отправить комментарий